PODWOZIE
- układ jezdny: tandem 2700 lub 3000 kg AL-KO
- opony: 175 R14C lub 165 R13C
- obręcze kół: 5Jx13, 5×112
- zawieszenie niezależne, uresorowanie na wałku skrętnym
- dyszel typu V
- hamulec najazdowy AL-KO
NADWOZIE
- rama nośna wykonana ze stalowych profili zamkniętych, spawana
- reling przedni i boczne wykonane z profili stalowych stanowią integralną część ramy
- całość cynkowana ogniowo
- powierzchnia transportowa: podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej gr. 15 mm zaopatrzona w uchwyty podłogowe do mocowania ładunku
- najazdy mocowane pionowo
INFORMACJE DODATKOWE
- 12 miesięcy gwarancji z możliwością przedłużenia do 24 miesięcy
OPCJE:
- zabudowa burt sklejką
- wspornik koła zapasowego
- koło zapasowe
Model | DMC | Masa własna**** | Długość przestrzeni | Szerokość przestrzeni | Wysokość burty | Typ zawieszenia | Ogumienie | Cena |
BAU 2 300 | 1600 – 2700 | 525 | 3050 | 1500 | relingi | 2 osie H 1350 kg | 165 R13C | 8 858 zł |
BAU 2 300 | 1600 – 3000 | 3050 | 1500 | relingi | 2 osie H 1500 kg | 195/50 R13C | 10 055 zł |