Laweta kiprowana, kąt najazdu tylko 11 stopni.
PODWOZIE
- układ jezdny: tandem AL-KO
- koła: 195/55 R10
- zawieszenie niezależne, uresorowanie na wałku skrętnym
- dyszel typu V
- hamulec najazdowy AL-KO
NADWOZIE
- rama nośna: stal konstrukcyjna o podwyższonej wytrzymałości, profil zamknięty, spawane
- powierzchnia transportowa: blacha perforowana antypoślizgowa stalowa z otworami owalnymi typu LOHR, ocynkowana,
- zabezpieczenie antykorozyjne: ocynk ogniowy
INFORMACJE DODATKOWE
- 12 miesięcy gwarancji z możliwością przedłużenia do 24 miesięcy
Model | DMC | Masa własna**** | Długość przestrzeni | Szerokość przestrzeni | Wysokość burty | Typ zawieszenia | Ogumienie | Cena |
GT KIPPBAR 480 | 1600 – 2500 | 715 | 4800+200 | 2060 | uchylna | 2 osie H 1300 kg | 195/55 R10C | 14 165 zł |
GT KIPPBAR 480 | 1600 – 2700 | 755 | 4800+200 | 2060 | uchylna | 2 osie H 1500 kg | 195/55 R10C | 15 002 zł |
GT KIPPBAR 480 | 1600 – 3000 | 756 | 4800+200 | 2060 | uchylna | 2 osie H 1500 kg | 195/55 R10C | 15 854 zł |