Zaznacz stronę

Maxi 236R

PODWOZIE

  • układ jezdny: przyczepa dwukołowa, oś pojedyncza typ UBR 700 AL-KO
  • obręcze kół: 4.50Bx13, 100×4
  • zawieszenie: niezależne, uresorowanie na wałku skrętnym
  • dyszel typu V 750 kg uchylny możliwość postawienia na tylnej burcie i złożenia dyszla

NADWOZIE

  • rama nośna wykonana z profili giętych z blachy stalowej gr. 2,5 mm ocynkowanej skręcana śrubami
  • powierzchnia transportowa: podłoga ze sklejki wodoodpornej, antypoślizgowej gr. 9 mm lub z blachy stalowej ocynkowanej (w zależności od typu)
  • burty z blachy stalowej ocynkowanej, podwyższone do 460 mm, przednia i tylna otwierane
  • chwytki ruchome w burtach do mocowania ładunku
  • linki zabezpieczające burty przy transporcie długich ładunków

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • wspornik koła zapasowego                             120 zł
  • koło zapasowe                                                   200 zł
  • stelaż z pokrowcem                                          730zł
  • pokrowiec płaski                                               120 zł
  • reling przedni                                                    200 zł
  • burty bis, triple                                                  780 zł
  • burty siatkowe                                                   660 zł
  • solidne uchwyty podłogowe                           17 zł
  • wzmocnienia burt bocznych                           45 zł
  • Podpory boczne                                                45 zł sztuka

INFORMACJE DODATKOWE

  • 12 miesięcy gwarancji z możliwością przedłużenia do 24 miesięcy

CENA: 2900 ZŁ BRUTTO

Model DMC Długość (mm) Szerokość (mm) Wysokość (mm) Zawieszenie Ogumienie
Maxi 236R 400-750 2200 1250 460 1 oś N 750 kg 155 R13