Kontakty z użytkownikami łodzi i przyczep do ich przewozu oraz 25 letnie doświadczenie w produkcji przyczep podłodziowych naszych partnerów pozwoliły nam stworzyć konstrukcję bliską ideału. Gamę przyczep podłodziowych wyróżnia najwyższa jakość podzespołów, maksymalna funkcjonalność oraz sprawdzona konstrukcja. Przyczepy podłodziowe produkowane w martz wykonane są ze wzmocnionych profili, zastosowano osie z wodoszczelnymi łożyskami w piastach ALKO lub KNOTT WATERPROOF. Istnieje możliwość dowolnej konfiguracji przyczepy do potrzeb przewożonej łodzi:możliwość dostosowania długości przyczepy do łodzi, płynna regulacja podpór, regulacja położenia osi dla dostosowania odpowiedniego obciążenia na haku, regulacja przednich obrysowych świateł i wiele innych opcji. Maksymalnie obniżony poziom załadunku oraz solidne mocowania dla łódek dają bezpieczeństwo i komfort transportowania łodzi.
WERSJE MODELI
Podłodziowe niehamowane skręcane |
||||||||||
Model | DMC | Masa własna* | Długość przestrzeni ładunkowej ** | Długość sztangi belki oświetlaniowej [mm] | Długość maxymalna przestrzeni ładunkowej [mm] | Szerokość ramy | Szerokość gabarytowa przyczepy [mm] | Wariant tylnej ramy *** | Typ dyszla | Nośność osi |
YACHT BASIC 500 | 300 – 500 | 150 | 3150 | 1350 | 4500 | 1230 | 1770 | 1 | T | 1 oś 750 kg |
YACHT BASIC 500 XL | 300 – 750 | 165 | 3750 | 1350 | 5100 | 1230 | 1730 | 1 | T | 1 oś 750 kg |
Podłodziowe niehamowane spawane |
||||||||||
Model | DMC | Masa własna* | Długość przestrzeni ładunkowej ** | Długość sztangi belki oświetlaniowej [mm] | Długość maxymalna przestrzeni ładunkowej [mm] | Szerokość ramy | Szerokość gabarytowa przyczepy [mm] | Wariant tylnej ramy *** | Typ dyszla | Nośność osi |
JET | 300 – 750 | 200 | 3360 | 600 | 3960 | 1230 | 1760 | 3 | T | 1 oś 750 kg |
JET DUO | 800-1300 | 3360 | 1930 | |||||||
YACHT 750 | 300 – 750 | 150 | 4250 | 1350 | 5600 | 1230 | 1760 | 4 | T | 1 oś 750 kg |
YACHT 750 XL | 300 – 750 | 190 | 4800 | 1350 | 6150 | 1230 | 1850 | 4 | T | 1 oś 750 kg |
Podłodziowe hamowane spawane – 1 oś |
||||||||||
Model | DMC | Masa własna* | Długość przestrzeni ładunkowej ** | Długość sztangi belki oświetlaniowej [mm] | Długość maxymalna przestrzeni ładunkowej [mm] | Szerokość ramy | Szerokość gabarytowa przyczepy [mm] | Wariant tylnej ramy *** | Typ dyszla | Nośność osi |
YACHT 1000 [V] | 800 – 1000 | 250 | 4400 | 1350 | 5750 | 1230 | 1870 | 4 | V | 1 oś 1000 kg |
YACHT 1000 [T] | 800 – 1000 | 260 | 4830 | 1350 | 6180 | 1230 | 1830 | 4 | T | 1 oś 1000 kg |
YACHT 1300 [VZ] | 1000 – 1300 | 300 | 4820 | 1350 | 6170 | 1530 | 2130 | 3 | V | 1 oś 1350 kg |
YACHT 1300 [TZ] | 1000 – 1300 | 315 | 5120 | 1350 | 6470 | 1530 | 2130 | 3 | T | 1 oś 1350 kg |
YACHT 1500 [VZ] | 1000 – 1350 | 330 | 5320 | 1350 | 6670 | 1530 | 2180 | 3 | V | 1 oś 1500 kg |
YACHT 1500 [TZ] | 1000 – 1350 | 340 | 5570 | 1350 | 6920 | 1530 | 2130 | 3 | T | 1 oś 1500 kg |
YACHT 1800 [VZ] | 1000 – 1800 | 355 | 5320 | 1350 | 6670 | 1530 | 2190 | 3 | V | 1 oś 1800 kg |
YACHT 1800 [TZ] | 1600 – 1800 | 340 | 5570 | 1350 | 6920 | 1530 | 2130 | 3 | T | 1 oś 1800 kg |
Podłodziowe hamowane spawane -2 oś |
||||||||||
Model | DMC | Masa własna* | Długość przestrzeni ładunkowej ** | Długość sztangi belki oświetlaniowej [mm] | Długość maxymalna przestrzeni ładunkowej [mm] | Szerokość ramy | Szerokość gabarytowa przyczepy [mm] | Wariant tylnej ramy *** | Typ dyszla | Nośność osi |
YACHT 2000 [VZ] | 1300 – 2000 | 410 | 5320 | 1350 | 6670 | 1530 | 2160 | 3 | V | 2 osie 1000 kg |
YACHT 2000 [TZ] | 1300 – 2000 | 420 | 5570 | 1350 | 6920 | 1530 | 2130 | 3 | T | 2 osie 1000 kg |
YACHT 2500 [VZ] | 2000 – 2500 | 458 | 6310 | 1350 | 7660 | 1530 | 2170 | 3 | V | 2 osie 1350 kg |
YACHT 2500 [TZ] | 2000 – 2500 | 482 | 6620 | 1350 | 7970 | 1530 | 2170 | 3 | T | 2 osie 1350 kg |
YACHT 2500 [PVZ] | 2000 – 2500 | 480 | 6380 | 1350 | 7730 | 1930 | 2550 | 3 | V | 2 osie 1350 kg |
YACHT 2500 [PVO] | 2000 – 2500 | 483 | 6380 | 1350 | 7730 | 1930 | 2550 | 2 | V | 2 osie 1350 kg |
Podłodziowe hamowane spawane – 2 oś |
||||||||||
Model | DMC | Masa własna* | Długość przestrzeni ładunkowej [L]** | Długość sztangi belki oświetlaniowej [mm] [LB] | Długość maxymalna przestrzeni ładunkowej [mm] | Szerokość ramy | Szerokość gabarytowa przyczepy [mm] | Wariant tylnej ramy *** | Typ dyszla | Nośność osi |
YACHT 2600 [TZ] | 2000 – 2600 | 480 | 7100 | 1350 | 8450 | 1730 | 2330 | 3 | T | 2 osie 1350 kg |
YACHT 2600 [PTZ] | 2000 – 2600 | 480 | 7080 | 1350 | 8430 | 1930 | 2550 | 3 | T | 2 osie 1350 kg |
YACHT 2700 [VZ] | 2000 – 2700 | 502 | 6800 | 1350 | 8150 | 1730 | 2350 | 3 | V | 2 osie 1350 kg |
YACHT 2700 [PVZ] | 2000 – 2700 | 600 | 6840 | 1350 | 8190 | 1930 | 2550 | 3 | V | 2 osie 1350 kg |
YACHT 3000 [VZ] | 2400 – 3000 | 7200 | 1350 | 8550 | 1730 | 2330 | 3 | V | 2 osie 1500 kg | |
YACHT 3000 [TZ] | 2400 – 3000 | 622 | 5540 | 1350 | 6890 | 1730 | 2330 | 3 | T | 2 osie 1500 kg |
YACHT 3000 [PVZ] | 2000 – 3000 | 6860 | 1350 | 8210 | 1930 | 2550 | 3 | V | 2 osie 1500 kg | |
YACHT 3000 [PVO] | 2000 – 3000 | 6860 | 1350 | 8210 | 1930 | 2550 | 2 | V | 2 osie 1500 kg | |
YACHT 3500 [VZ] | 2500 – 3500 | 640 | 7200 | 1350 | 8550 | 1730 | 2400 | 3 | V | 2 osie 1800 kg |
YACHT 3500 [TZ] | 3000 – 3500 | 650 | 7540 | 1350 | 8890 | 1730 | 2330 | 3 | T | 2 osie 1800 kg |
YACHT 3500 [PVZ] | 2500 – 3500 | 672 | 7330 | 1350 | 8680 | 1930 | 2550 | 3 | V | 2 osie 1800 kg |
YACHT 3500 [PTZ] | 3000 – 3500 | 620 | 7980 | 1350 | 9330 | 1930 | 2550 | 3 | T | 2 osie 1800 kg |
YACHT 3500 [PVO] | 2500 – 3500 | 670 | 7330 | 1350 | 8680 | 1930 | 2550 | 2 | V | 2 osie 1800 kg |
YACHT 35/300 [VZ] | 2500 – 3500 | 657 | 7200 | 1350 | 8550 | 1730 | 2400 | 3 | V | 3 osie 1350 kg |