Zaznacz stronę

HOCHLADER 400 S

PODWOZIE

  • układ jezdny: dwie osie hamowane N 1350 kg / N 1500 kg / N 1800 kg – w zależności od DMC
  • zawieszenie: niezależne, uresorowanie na wałku skrętnym
  • dyszel: typu V 3500 kg stały
  • hamulec: najazdowy AL-KO

NADWOZIE

  • rama nośna: stal konstrukcyjna, profil zamknięty, spawana
  • powierzchnia transportowa: sklejka wodoodporna, antypoślizgowa, grubości 15mm możliwość montażu uchwytów podłogowych
  • burty: blacha stalowa cynkowana, przednia, tylna otwierana, demontowane słupki środkowe w burtach bocznych

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • wspornik koła zapasowego
  • koło zapasowe
  • AKS AL-KO
  • stelaż z pokrowcem
  • przyciągarka ze wspornikiem
  • najazdy samochodowe, możliwość schowania pod powierzchnią transportową

INFORMACJE DODATKOWE

  • 12 miesięcy gwarancji z możliwością przedłużenia do 24 miesięcy

CENA: 

Model DMC Masa własna**** Długość przestrzeni Szerokość przestrzeni Wysokość burty Typ zawieszenia Ogumienie Cena
HOCHLADER 400 S 1600 – 2700 676 4000 2150 350 2 osie H 1350 kg 165/70 R13C 10 647 zł
HOCHLADER 400 S 1600 – 3000 685 4000 2150 350 2 osie H 1500 kg 195/50 R13C 11 751 zł