PODWOZIE
- układ jezdny: dwie osie hamowane N 1350 kg / N 1500 kg / N 1800 kg – w zależności od DMC
- zawieszenie: niezależne, uresorowanie na wałku skrętnym
- dyszel: typu V 3500 kg stały
- hamulec: najazdowy AL-KO
NADWOZIE
- rama nośna: stal konstrukcyjna, profil zamknięty, spawana
- powierzchnia transportowa: sklejka wodoodporna, antypoślizgowa, grubości 15mm możliwość montażu uchwytów podłogowych
- burty: blacha stalowa cynkowana, przednia, tylna otwierana, demontowane słupki środkowe w burtach bocznych
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
- wspornik koła zapasowego
- koło zapasowe
- AKS AL-KO
- stelaż z pokrowcem
- przyciągarka ze wspornikiem
- najazdy samochodowe, możliwość schowania pod powierzchnią transportową
INFORMACJE DODATKOWE
- 12 miesięcy gwarancji z możliwością przedłużenia do 24 miesięcy
CENA:
Model | DMC | Masa własna**** | Długość przestrzeni | Szerokość przestrzeni | Wysokość burty | Typ zawieszenia | Ogumienie | Cena |
HOCHLADER 400 S | 1600 – 2700 | 676 | 4000 | 2150 | 350 | 2 osie H 1350 kg | 165/70 R13C | 10 647 zł |
HOCHLADER 400 S | 1600 – 3000 | 685 | 4000 | 2150 | 350 | 2 osie H 1500 kg | 195/50 R13C | 11 751 zł |